Najlepsze głośniki podłogowe, jakie wybrać?
12 lutego 2021Wieże lub głośniki podłogowe to sprzęt, który może poszczycić się wieloletnią tradycją. Głośniki podłogowe dzięki swojej uniwersalności sprawdza się zarówno w zestawach teatralnych...
Strona Return of Design (która jest prowadzona przez ludzi z Forty Media, którzy woleliby być połączone z anchor text "phoenix web design") mają ciekawy post o tym, co uważają za etyczne i nieetyczne w biznesie SEO. Istnieje kilka nieodłącznych problemów, które podkreślają ogromną nieufność i ogólną ignorancję, która otacza naszą branżę. Fragmenty obejmują:
Oczywiście, w tych cechach przeważają nieścisłości - wszystkie trzy są w dużej mierze reliktami minionej epoki, ponieważ wyszukiwarki ewoluowały i prowadziły optymalizację. Ale nie chodzi mi tylko o przestarzałe punkty widzenia. To w szczególności jest dość bezsensowne:
(w odniesieniu do Search Engine Exaggeration)... W tym miejscu rzeczy zaczynają się trochę zacieniać. Kiedy zdasz sobie sprawę, jak działają wyszukiwarki, istnieje wielka pokusa, aby dać im to, czego chcą, pompując słowa kluczowe w swoim tekście, dodając ukryte słowa kluczowe na swoich stronach, itp.
Choć nie mam wątpliwości, że są ludzie, którzy uważają to za "taktykę" SEO, to jednak jasne jest, jak mało pisarze rozumieją tę branżę, choć nie mogę ich za to całkowicie winić. Jeśli nie będziesz na bieżąco z konferencjami SES/WMW i nie przeczytasz popularnych blogów SEO/M, będziesz w dużej mierze w ciemności. Jest bardzo mało rozpowszechnionych relacji w mediach (jak zauważyłem w sobotę).
To, co naprawdę wysuwa się na pierwszy plan dla mnie, to jak my, jako branża, uważamy naszą własną taktykę i jak będą one postrzegane przez osoby z zewnątrz. Jedną z największych części SEO, wraz z tworzeniem etycznej strony internetowej, jest generowanie ruchu. Dla mnie ta praktyka jest nierozerwalnie związana z SEO, nawet jeśli ten akronim jest bolesnym substytutem rzeczywistej pracy polegającej na znajdowaniu świetnych stron, z których można uzyskać zasięg, linki i wzmianki.
Jesteśmy naprawdę TDO - Traffic Driving Optimizers i jeśli wyszukiwarki nie będą dobrymi pojazdami do zdobywania odwiedzających, SEO / TDO będzie dążyć do tego, co niezbędne - blogi, tagowanie, komunikaty prasowe, listy katalogów (te, które dostają prawdziwy ruch), stron branżowych, mediów online, itp. Dzięki tym bardzo zróżnicowanym punktom sprzedaży ostatecznie przyciągamy również wyszukiwarki, ale w wielu przypadkach, szczególnie wraz z pojawieniem się piaskownicy Google, ruch w wyszukiwarkach SE ustępuje miejsca wpisom i poleceniom podczas często długotrwałego rozpoczęcia kampanii.
Na 5 głównych witrynach e-commerce, które obsługujemy (SEOmoz), tylko 3 otrzymują ponad 50% swojego ruchu z 3 głównych wyszukiwarek. A tylko 1 otrzymuje od nich ponad 75%. Czy promocja jest nieetyczna? Czy marketing internetowy, z nieodłączną wiedzą, że jest również rysunek w wyszukiwarkach internetowych wbrew moralności sieci? Gdzie linia się rysuje, i które arbitralne ciało dostaje go narysować?
Są to pytania do wyższej władzy niż ja, ale to pytania, które zadają sobie nasi klienci, a tym samym nierozerwalnie związane z naszą działalnością. Jeśli etyczne SEO zaczyna się i kończy na projektowaniu stron, ich użyteczności, dostępności i treści - dlaczego tak wiele wspaniałych stron przechodzi przez wyszukiwarki? Mój osobisty pogląd jest taki, że w sieci, podobnie jak w wielu innych dziedzinach życia, robisz swoje własne szczęście. Jeśli nie chcesz promować, budować linków i linkować za pomocą treści, polegasz na pewnych bardzo niestabilnych siłach, które zapewnią Ci szczęście. Zawsze będą strony i firmy, które nie mogą uzyskać ekspozycję, na którą zasługują, nie płacąc za to - moim zdaniem, powstrzymanie ich, bo to nieetyczne nie jest po prostu dziwaczne, to hipokryzja.
0Komentarze